Khamis, 18 September 2014

RAHSIA LELAKI MEMPAMERKAN RASA CINTA

Wanita ini kekadang tidak sedar atau terlepas pandang perbuatan suami atau teman lelaki yang mempamerkan rasa cintanya,kerana tidak semua lelaki mampu meluahkan perasaan melalui cara terbuka.Wanita perlu tahu tanda-tanda lelaki mempamerkan rasa cintanya melalui perbuatan yang membawa maksud tersirat :-

1.Tidak pernah mampu memberikan alasan mengapa dia cintakan anda walaupun berulangkali anda bertanya kepadanya.

2.Menerima anda seadanya, pada pandangan matanya,anda adalah wanita yang kelihatan cantik dan sempurna walaupun kadang-kadang anda merasakan berat badan makin meningkat dan muka tidak berseri.

3.Sering bertanya keadaan diri anda menerusi khidmat pesanan ringkas ataupun applikasi pesanan sosial,menerusi cara ini lelaki menyatakan rasanya dengan cara berbeza.

4.Sering mengingati tarikh penting mengenai diri anda atau kenangan bersama yang mungkin anda sendiri telah melupainya, tapi jangan terlalu berharap lelaki mengingati tarikh lahir dan tarikh statik yang selalu menjadi penanda aras bagi wanita.

5.Lelaki yang mencintai anda,akan memberikan barangan miliknya yang mungkin bagi anda barangan itu adalah biasa tapi tidak bagi seorang lelaki.

6.Ketika berbual kekadang lelaki akan terdiam seketika, sehinggakan perbualan tidak lancar seperti yang diharapkan, itu tandanya lelaki tersebut gugup kerana anda telah membuatkan lelaki tersebut berdebar-debar

7.Sentiasa ingin berada dalam perhatian anda, walaupun ianya mungkin merimaskan, walaupun anda membebel ataupun rasa sakit hati dengan sikapnya.

8.Saat dia merindukan anda dia akan membuat "perangai gila" seperti memandu ketempat anda tanpa pengetahuan anda.

9.Jika anda menjauhkan diri darinya dia akan menyedari dan akan menghilangkan diri dari kehidupan anda,walaupun tindakan itu sangat melukakannya.

10.Jika anda pernah memberikan dia harapan dan kesempatan, dia akan sentiasa menunggu anda walaupun tanpa bicara, sebenarnya dia tidak pernah mencari orang lain.

* Tulisan kali ini saya garap dari pembacaan dalam majalah mingguan wanita Bil 1580.


Tiada ulasan:

BERJAYA ITU SUKAR

Impian semua pelajar mendapat anugerah tertinggi. Jadi Kenangan kerana usaha sendiri. Bukan senang untuk capai impia...