Isnin, 8 Mac 2010

KENALKAH ANDA SIAPA MEREKA INI???...



















Arahan dari Menteri baru-baru ini agar stesen radio swasta menyiarkankan lagu-lagu artis baru tempatan.Hakikatnya arahan itu memanglah elok dan baik untuk perkembangan artis tempatan,sebagai seorang dj aku juga "mungkin" bertanggungjawab..Persoalannya,tidaklah artis itu hanya mengharapkan arahan Menteri semata-mata untuk kami menyiarkan lagu-lagu baru dari artis tempatan..Artis dan juga pengurus serta Syarikat Rakaman perlu juga bekerja keras bagi menaikkan lagu mereka..Setakat ini tiada lagi artis-artis baru yang cuba menghubungi kami..Nak kata tak tahu, tak masuk akal..kenapa artis2 lama boleh buat..Hebat sangatkah artis baru ini????..jadi..nak popular kami bantu tapi jangan sombong!!!!....

5 ulasan:

Anuar Abdul Aziz berkata...

aku setuju sangat2..diorang nak lagu disiar tapi haram nak jenguk muka kat stesen kita..kalau datang jenguk dan tanya kabor serta perkenal diri,ada hati la jugak nak putar lagu diorang tu

piewahid berkata...

hihihi... mmg xkenal!

relevan berkata...

Betul bang..penyanyi baru harap nak glemer je lebih..promosi kurang..tu pasal lagu kurang digemari..tak macam S Jibeng A ramli.. Japri Din..

zulkbo berkata...

salam..
betul tu bang..elok juga aok marahkan diorang nie agar jadi kacang tak lupakan kulit..lupa jasa siapa yang menaikkan mereka..
DJ2 kita nie juga...

Mazru Majid berkata...

artis yg pentingkan glamour bukan kualiti akan berakhir dgn kesombongan kot...wallhua'lam...

ENAM JALAN BAHAYA DI KELANTAN.

Enam laluan dikenal pasti sebagai laluan yang kerap berlaku kemalangan  di Kelantan, perkara ini ditegaskan oleh Ketua Polis Kelantan Deputi...