Isnin, 22 September 2014

MUSUH DALAM PEJABAT

Makan sama-sama, berbual,bercerita, seperti tiada apa yang terpendam.lagaknya tiada agenda yang tersembunyi, tapi akhirnya letusan "hati busuk" menguasai dirinya. Begitulah tentang manusia dalam lingkungan kerja.
Kisahnya aku mengikuti mereka melakukan kerja-kerja yang diamanahkan, sebenarnya bukan bidang aku pun. Aku pergi sekadar untuk memenuhi ruang masa dan juga mengetahui dan belajar serba sedikit.Di Penghujungnya dia bagitau kat admin " Jangan benarkan atau luluskan claim aku"... Emmm.. aku pun faham dan sedar ruang litup aku dalam hal ini. Sedangkan aku bersengkang mata melakukan kerja2 yang menjadi rutin aku sendiri pun tak pernah aku nak claim.... Hampas punya manusia jenis ni... " Rencong di luar pepat didalam" Akhir kata Betina tidak akan menjadi perempuan.

Tiada ulasan:

BERJAYA ITU SUKAR

Impian semua pelajar mendapat anugerah tertinggi. Jadi Kenangan kerana usaha sendiri. Bukan senang untuk capai impia...