Jumaat, 19 Jun 2015

RAMADHAN TIBA LAGI.

Alhamdulillah dapat lagi kita bersua untuk ramadhan kali ini, semoga dapat mengimarah dan mendapat keberkatan dalam bulan yang yang paling mulia di atara bulan-bulan yang lain.
Setahun sudah berlalu sebenarnya, Kini saya masih lagi ditugaskan untuk segmen " GERAK SAHUR" semoga dipermudahkan untuk saya melaluinya.
Ada rindu pada mereka yang sentiasa bersama tiap saban tahun untuk segmen ini, ramai juga yang telah kembali menemui yang maha esa, masih tergiang suara2 mereka di telinga ini. AL-Fatihah untuk yang sudah pergi termasuk bonda dan ayahanda saya.. memori bersama mereka akan tetap dalam ingatan.. hingar bingarnya tika berbuka dan bersahur..waktu kanak2 saya selalu mengejutkan jiran2 saya tika bersahur dengan mengetuk tin pada tempayan... kini saya lakukan sekali lagi di corong radio... semoga mendapat keberkatan akhir kata saya ingin memerik kata2 yang dilontarkan oleh Pak Ngah @ Farid Ismeth : RAMAI MANUSIA MAHU MASUK SYURGA TAPI RAMAI ANTARA MEREKA TAKUT MATI... Ahlan Ramadhan.

1 ulasan:

Anak Pantai berkata...

Selamat menjalani ibadat puasa

BERJAYA ITU SUKAR

Impian semua pelajar mendapat anugerah tertinggi. Jadi Kenangan kerana usaha sendiri. Bukan senang untuk capai impia...