Ahad, 21 Mei 2017

ELEPHANT ARMY PENCETUS SEMANGAT

Semangat melawan!!!! itulah rata-rata yang diperkatakan oleh peminat bolasepak yang menyaksikan perlawanan akhir Piala FA 2017 membabitkan pertembungan Pasukan Kedah dengan Pahang yang berlangsung di Stadium Shah Alam. Perlawanan itu dimenangi oleh Kedah dengan jaringan 3-2.



Suasana Dalam Stadium.

Pahang bermain 10 pemain,setelah pemain neutralisasi Kiko Insa diarah keluar padang kerana mendapat dua layangan kad kuning dalam perlawanan.Bermula dari saat itu, para penyokong pasukan Pahang merasakan bahawa pasukan kesayangan akan mengalami kekalahan,apatah lagi bertemu dengan pasukan Kedah yang mendominasi jentera tengah,
Namun!!!!! segalanya berubah walaupun tidak mampu mengubah keputusan perlawanan tetapi, semangat melawan para pemain diiringi sokongan padu diketuai Elephant Army di penjuru Stadium menjadi suasana perlawaanan akhir adalah yang terbaik dari segi sokongan untuk pasukan yang ketinggalan.
Mereka yang berada dalam Stadium tersebut merasai aura yang dibawa oleh kumpulan penyokong Pahang, termasuk penyokong Kedah, mereka begitu teruja dengan apa yang telah dilakukan oleh penyokong Pahang.
Buat Pemain pemain,penyokong pasukan Kedah, Tahniah kerana berjaya merangkul Piala FA 2017, Untuk Pemain Pahang, anda telah memberikan sesuatu yang terbaik Kami bangga menyokong.... MENANG TIDAK MEGAH, KALAH TIDAK REBAH.

Tiada ulasan:

BERJAYA ITU SUKAR

Impian semua pelajar mendapat anugerah tertinggi. Jadi Kenangan kerana usaha sendiri. Bukan senang untuk capai impia...