Jumaat, 26 Februari 2010

BOLASEPAK!!!!!!!

Aku sebenarnya dah malas dah nak sertai bengkel atau seminar mengenai Bolasepak nie..dari dulu ( era 90an) sampai ke hari ini sama jer.Mentaliti " Mengepak" masih lagi wujud dikalangan pemain-pemain bolasepak sekarang..Tapi bila diamati budaya " mengepak" ni..bukan saja wujud dalam sukan bolasepak ditanah air bumi tercinta ini..tapi dalam sukan lain pun sama jer aku tengok..haruskan aku kembali mengatifkan diri hehehe....dari sudut yang berbeza pulak...nak g ke tidak ye???





























Esok sabtu bertempat Kota Bharu Trade Centre.........

2 ulasan:

zulkbo berkata...

bengkel bola yek?
harap mutu permainan bolasepak
malaysia bertambah baik la akan datang..

RMY-Abelitokjoro berkata...

salam dj amey.. waaa. hebat juga oak tentang bola sepak... abeli terrer jugak.. bola sepak ni.. tapi kat sekolah dapat wakil runah merah je.. itu pun pemain simpanan... heee...heee

MAKAN LAJU RISIKO PENYAKIT JANTUNG,STROK,DIABETES

Rupanya cara kita makan pun boleh menjadi punca penyakit selain apa yang kita makan,baca artikel yang dipetik dari BERNAMA ini, mungkin bole...