Isnin, 25 April 2016

Mengapa Lelaki Suka Wanita Kurus

5 Sebab Mengapa Lelaki Suka Wanita Kurus

Kebanyakan Lelaki Inginkan Wanita Yang Kurus Ini Dipengaruhi Model2 Yang Semuanya Kurus belaka!! Selain Itu Apakah Faktor Utama Dan Kelebihan Wanita Kurus Dimata Lelaki??

Berikut Adalah  5 Sebab lelaki suka wanita kurus

1. Wanita Kurus  Lebih Seksi

Kalau Anda melihat bahagian pinggang ke pinggul Wanita, seorang wanita yang kurus mempunyai Bentuk Dan ukuran badan Berbentuk (curve) Seperti Jam Pasir yang sempurna. Semakin sempurna ukuran bentuk badan mereka, mereka akan Kelihatan lebih seksi.

2. Wanita Kurus  Lebih Seksi bila Bab Berpakaian.

Wanita Yang berbadan kurus  Seperti Kerengga akan kelihatan seksi dan mempunyai daya tarikan sensual yang kuat sekiranya merekaMemilih  pakaian yang sesuai. Kaum lelaki suka berdampingan dengan wanita kurus sekiranya wanita tersebut mempunyai payudara yang besar dan mempunyai pinggang yang kecil.

3. Wanita Kurus Mudah Untuk Didukung

Kaum lelaki merasakan wanita Yang berbadan Kecil Dan kurus lebih mudah untuk diangkat atau didukung. Ini merupakan salah satu alasan utama kaum lelaki mengapa mereka lebih sukakan wanita kurus, berbanding wanita Cubby.

4. Wanita Kurus Kelihatan Lebih Langsing.

Terdapat  perbezaan antara kurus dan langsing. Wanita yang kurus mempunyai berat badan yang kurang untuk mempamerkan aset mereka seperti payudara dan punggung, manakala, wanita yang langsing mempunyai badan yang sihat dan memiliki ukuran badan yang sempurna Persis seorang model.

5. Wanita Kurus Lebih Fleksibel Di Tempat Tidur.

Wanita kurus dan langsing mudah di atur ditempat tidur berbanding wanita Berbadab Besar. Jika anda inginkan wanita anda nampak mengancam di tempat tidur, cari lah wanita yang berbadan kurus

Tiada ulasan:

BERJAYA ITU SUKAR

Impian semua pelajar mendapat anugerah tertinggi. Jadi Kenangan kerana usaha sendiri. Bukan senang untuk capai impia...