Khamis, 15 Jun 2017

MERIAH ATAU MERBAHAYA


Makin menghampiri musim raya,khususnya Aidil Fitri, keadaan jalan raya di negeri-negeri pantai timur berubah, biasa lengang menjadi sibuk." Sumbak Parop" istilah biasa yang digunakan di Kelantan.
Jalan utama untuk ke pantai timur akan menerima kenderaan yang agak luar biasa, Pintu masuk ke Kelantan, Dari Kuala Lipis ke Gua Musang akan merasai sesuatu yang luarbiasa, walaupun kini tiada lagi bukit tujuh, tapi keadaan akan tetap sama dengan lambakan kenderaan, Begitu juga dengan Lebuh Raya Pantai Timur 2 ( LPT2 ) tidak lagi sunyi di musim raya, tahun 2017 cuti raya agak panjang,perancangan perlu ada bagi pengguna jalan raya.
Kepada mereka yang menjadikan musim dan keadaan ini sebagai satu peluang untuk promosi inilah peluangnya.... gunakan ruang ini untuk perkenalkan kepada pengguna jalan raya. Khususnya stesen radio yang nak mengembangkan sayap di pantai timur seperti Kool.Fm.
Ruang yang terhidang jika tidak diambil peluang akan hilang,Jangan Hilangkan kemeriahan dengan sesuatu yang mendukacitakan.


Tiada ulasan:

BERJAYA ITU SUKAR

Impian semua pelajar mendapat anugerah tertinggi. Jadi Kenangan kerana usaha sendiri. Bukan senang untuk capai impia...