Selasa, 23 Februari 2016

AKTIVITI KOKURIKULUM SEKOLAH.

Tak faham aku dengan aktiviti sekolah sekarang.. tak tahulah ini adalah perancangan pihak sekolah atau dari Jabatan Pendidikan.. bukan aktiviti itu yang aku persoalkan kerana aku juga dulu, zaman sekolah aktif juga dan aku sedar akan peri pentingnya aktiviti kokurikulum yang boleh membina daya tahan pelajar..TETAPI MASALAHNYA adalah waktu.. gambar yang ku ambil ini adalah permandangan aktiviti yang melibatkan pelajar dan guru berarak ketika waktu jam ditanganku pukul 3:05 petang.. dengan cuaca yang terik.. perrghhhh.. kalau ini perancangan dari pihak atasan.. harus difikirkan kembali.. kalau ini perlaksanaan dari pihak sekolah.. emmm..rancang tu..biarlah berpatutan.. sebenarnya dalam gambar tu.. tak ada seorang pun yang aku kenali.. tapi ini adalah naluriku yang mengasihani guru dan anak murid yang berpanas dibawah terik mentari.. kejadian ini ku rakamkan di sebuah sekolah rendah dalam daerah Kuala Terengganu.

Tiada ulasan:

BERJAYA ITU SUKAR

Impian semua pelajar mendapat anugerah tertinggi. Jadi Kenangan kerana usaha sendiri. Bukan senang untuk capai impia...