Ahad, 21 Februari 2016

NASI AYAM

Kalau bab makan kat kedai  ni aku memang cerewet sikit.. bukan memilih tapi kebanyakkan kedai kat kawasan aku ni menjual masakan panas..  bukan aku tak suka..tapinya sebab tak menepati citarasa,mungkin sebab aku selalu makan masakan panas yang sedap mada di Kota Bharu dulu.. jadi yang lain hambar..
Kalau Nasi Ayam.. memang tak boleh lawan nasi ayam yang kat Temerloh,kedai nasi ayam yang sebelah kedai kunci..tapi sekarang tak tahulah ada lagi ke tak, sb tu zaman aku sekolah lagi.. tapi semalam aku singgah kat kedai di Pengadang Baru, depan Desa Murni selepas traffic light jalan ke Pengkalan Stor.. ada nasi ayam..aku cubalah.. emm sedap juga.. tu je lah nak bagitau..

Tiada ulasan:

CATATAN SEORANG LELAKI.

Mungkin catatan ini ada unsur 18sx tetapi begitulah,lebih baik jujur dari menjadi hipokrit.Zaman sekarang semua perkara mahu dikongsikan di ...