Sabtu, 13 Ogos 2016

AKU SEORANG BLOGGER

Sedar tak sedar hampir sepuluh tahun saya menulis di blog,ataupun menjadi blogger,walaupun bukan selalu sangat "update" cerita dalam ni, tapi tidaklah meninggalkan terus, walaupun ramai rakan-rakan blogger yang dulu kini lebih menumpukan kepada facebook. Ada yang sudah menpunyai pengikut fanpages yang agak ramai.


Sekadar Hiasan.
Berbagai perkara pernah tercoret dalam blog ini, tapi kebanyakan adalah pandangan pribadi, atau juga petikan sisipan dari rencana penulisan akhbar tempatan yang saya baca.Saya memikirkan, jika perkara baik dan boleh dikongsikan saya akan "share" karya mereka.Saya memahami bahawa setiap rencana yang dihasilkan perlu dibuat kajian sebelum disiapkan dalam bentuk penulisan.
Ada juga perkara-perkara penting atau peristiwa, saya tak sempat nak tuliskan oleh kerana tidak membuat catitan, atau terlepas pandang.
Apa yang menarik apabila menjadi seorang blogger ni ialah, kita akan sentiasa membaca blog orang lain walaupun tak "follow".Ada juga yang menegur supaya fokus kepada satu bab penulisan,memang ada benarnya saranan tersebut.Walaupun saya ini berkejaya sebagai seorang penyampai radio,tetapi berkemahiran juga menganalis berkaitan dengan sukan.Tetapi buat masa ini biarlah saya menjadi " membujur lalu melintang patah" apa saja yang terlintas difikiran akan ditulis jika berkesempatan.
Sekadar Hiasan.- Cantik kan?
Saya mengucapkan berbanyak terima kasih kepada mereka yang sudi melawat blog kepunyaan saya ni. Saya bukanlah hebat dalam penulisan dan tak siapa kenal pun,terima kasih sangat-sangat. Satu lagi blog kepunyaan saya, 
TITIPAN RASA https://putragua.blogspot.my/
Kepada blogger yang lain, teruskan perjuangan ini, tapi perlu ingat pejuang tidak semestinya pemenang, tetapi saya yakin para penulis blogger bukan untuk menjadi pemenang tetapi untuk mendapat kepuasan

My IG : amieytee



Tiada ulasan:

BERJAYA ITU SUKAR

Impian semua pelajar mendapat anugerah tertinggi. Jadi Kenangan kerana usaha sendiri. Bukan senang untuk capai impia...