Isnin, 30 April 2012

AKU PENGAKAP


Emosi aku terganggu bukan kerana aku dan rakan2ku yang lain berpindah ke Terengganu berikutan peralihan Studio Utama tempat aku bekerja sebagai juruhebah, tetapi kerana sekeping gambar ini. Air mataku menitis dan emosi terganggu... aku pun tidak berapa faham kenapa ianya berlaku???. Apapun aku mengucapkan terimakasih kepada rakanku Anita Kassim yang masih menyimpan gambar ini.. Memanglahhhh.....
Apa yang aku ingat... sewaktu zaman kanak2ku aku memang suka berceloteh dan bercerita, banyak pertandingan yang aku sertai.. tetapi lama-kelamaan sifatku berubah menjadi pendiam...
Kalau nak tahu, dalam bulatan tu adalah aku..heheheh...tidak ku sangka begini rupanya aku sewaktu zaman sekolah rendah... emmmmm..sewaktu aku mencoretkan ini...airmata ku bergenang... teringat arwah mak!!!

Tiada ulasan:

BERJAYA ITU SUKAR

Impian semua pelajar mendapat anugerah tertinggi. Jadi Kenangan kerana usaha sendiri. Bukan senang untuk capai impia...