Isnin, 30 April 2012

RONDA-RONDA

Hari ini aku menyusul kembali jalan-jalan yang kulalui sepanjang berada di Kota Bharu. bukanlah kunjungan terakhir tetapi aku mengimbau kembali mula2 aku menjejakkan kaki di Kota Baharu,Kelantan. Dulu aku menyelusuri segenap lorong dan penjuru sewaktu habis kerja di tengahmalam, segalanya aku hafal dan hari ini aku lakukan sekali lagi.....
Mana-mana aku pergi sikap pemandu sama sahaja, tidak sabar dan cepat melenting, terlalu jauh perbezaan bila mereka memandu dengan sikap mereka diluar, ketika memandu sikap sabar itu memang teruji dan perlulah dipertingkatkan............ ini adalah akibat sikap yang kurang sabar dan terlalu ghairah menunjuk........ akibatnya dia bukan sahaja menyusahkan dirinya sendiri tetapi orang lain

Jangan terlalu emosi ketika memandu..............

Tiada ulasan:

BERJAYA ITU SUKAR

Impian semua pelajar mendapat anugerah tertinggi. Jadi Kenangan kerana usaha sendiri. Bukan senang untuk capai impia...