Rabu, 4 April 2012

KENTUTKU...KENTUTMU JUA....



Salam.. Hari ni  nok share satu ciptaan terbaru oleh seorang lelaki dari Wuhan, China..
Ini doh kira kes terlebih kreatif... macam-macam.... kentut pun buleh buat duit sekarang ni...

Alat ini dinamakan sebagai perendam kentut.

 Diperbuat daripada plastik lembut dan kenyal, alat yang berbentuk tabung ini perlu dimasukkan ke dalam lubang bontot. Hujung tabung yang satu terbuka dan hujung yang satu lagi memiliki lubang-lubang kecil.  

 Kaedah Penggunaan

Sedikit minyak wangi perlu diletakkan ke dalam alat tersebut supaya kentut yang keluar kemudiannya menjadi wangi dan harum.

Pendapat Amiey....

Yang benornyer... mende ni keje bodo... lantakkkkkkkk r...
Jangan lepas ni ader pulok yak cipta 'Ringtone' untuk dimasukkan dalam alat ni... nanti berbagei-bagei bunyi pulok kita dengor... ye la... ringtone skrg ni orang dah buleh upload kat internet...

Bila dengor lagu sayup-sayup kat bawoh disusuli dengan bau wangi dari jenama imported pulok....
Ramei la orang berebut datang dekat... hehe... kerana nak mendengari kentutku !

Deejay Amiey........memanggggggglah kan

Tiada ulasan:

CATATAN SEORANG LELAKI.

Mungkin catatan ini ada unsur 18sx tetapi begitulah,lebih baik jujur dari menjadi hipokrit.Zaman sekarang semua perkara mahu dikongsikan di ...